Midsommarhelgen

Jag är tydligen ingen bra bloggare alls. Jag hinner inte skriva något idag heller... inte bra alls! Men, igår var jag iallafall vid havet med mamma och hundarna. Det var jättemysigt! Kommer bilder senare... idag är jag med Robert. Faktum är jag är hos han nu och ska sova här i natt. :) Myyys. Har inte träffat honom på två dagar, så det är på tiden! Imorgon åker förresten jag och min familj hem till några kompisar och firar midsommar, på lördag åker vi till sommarstugan där lilla släkten är och firar. Jag kommer hem på söndag, så förmodligen skriver jag då om jag hinner och orkar. :) Ha nu en riktigt mysig midsommarhelg allesammans! :D <3 Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0