Hemma i LA igen

Direkt när jag gjort mig i ordning i morse så skyndade jag mig till stranden, (köpte en glass påvägen dit med), hihi. Jag ville utnyttja varenda sekund vid havet innan det bar av hem. Så jag låg och stekte i någon timma. Sedan kom mamma när dom hade checkat ut så vi tog ett dopp innan vi begav oss hemåt.
Btw: Kortet som jag tappade bort igår, fick vi bara betala 50 kr för och det gjorde pappa, som tur var! :)

Efter 1 ½ timma i bilen kändes det faktiskt ganska så skönt att komma hem. Jag är lite smått trött på värmen och solen, faktiskt. Men, man ska inte klaga!

Vi köpte hem pizza. Nyttigt, jag vet. Men vem bryr sig? Iallafall. Vid 4 tiden åkte jag ner till sjön och träffade Sandra och Elli. Vi solade och badade. Åkte senare till ica och köpte fika. Det rimmar.) :D
På kvällen skildes vi åt och jag åkte hem till min älsklingspojkvän. Det var myyyys att få träffa honom efter alla dessa dagar. <3 Det var så varmt så det blev duschen, sedan åkte vi till sockertoppen och träffade hans kompisar. Jag fick mina efterlängtade ..... med. :)

Nu sitter jag här och kom nyss hem. Har ätit choklad och jordgubbar, GoTTa :P
Ska nog kolla på Morden i midsomer som pappa spelar in åt mig... så det blir att ägna kvällen framför tv:n!

När jag ändå är igång med skrivandet... så kan jag beskriva morgondagen lite kort, eftersom att jag förmodligen inte hinner skriva något då.

Jag ska försöka att sova ut så länge som möjligt, det behöver jag och det är jag värd! (Det lät ganska så själviskt? men sant. x) På förmiddagen någon gång ska jag åka till Allum med mamma. Ska försöka hitta en fin present till Rebecka som fyller år, och ska även kolla efter goosaker till mig själv. Jag är väldigt ivrig i att få tag på en vardagsklänning, så det blir nog det om jag hittar någon som passar sig. :D
Vid halv 6 tiden ska jag åka till Rebecka. Det blir förfest med tjejerna först. Ärligt talat så känner jag inte riktigt för det när jag ska vara nykter och så... men jag får göra det bästa av situationen helt enkelt...
Vid 6 tiden kommer massa folk och då blir det poolparty, och man kan väl inte ha tråkigt då? Nej, det tror jag då inte.

Nu när jag tänker efter så kanske jag inte hinner skriva något på torsdag heller... jag ska nämligen åka iväg klockan 8 på morgonen och sitta i bilen i runt 5-6 timmar. Visst låter det kul? Men det är värt det iallafall. Ska på Rally Cross EM i Höljes. Det bästa är att min bror inte ska med. En lång helg med bara mamma och pappa, är man inte uppmärksamhetslysten?!? Men jag ska allt försöka få med mig datorn eftersom att jag inte kommer hem förens på måndag... frågan är om internetet funkar mitt ute i ingenstans...

Jaja! Nog tjattrat på mig. Jag var tydligen ganska så skrivglad idag. Kände att jag var tvungen att skriva av mig helt enkelt!

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0