Besvikelse...

Fick reda på 3 betyg idag i skolan. Teknik, träslöjd och hemkunskap. Jag tänker inte skriva vad jag fick för betyg... och jag ska försöka att inte deppa sönder!!!!!! Men är man missnöjd så är man...

Jag har jobbat en massa med högstadie boken idag... och dagen har för övrigt varit ganska så chill, Sista lektionen var hemkunskap och då svintade vi ugnen. Verkligen kul, nej tror inte det.

Nu sitter jag här å¨latar mig. Borde egentligen plugga men vem orkar det nu?! :O Ska vara hemma från skolan imorgon och på fredag ska bli fetttt skööönt :D Frisören imorgon, och sedan stan med älsklingen. Kanske blir restaurang och bio. Imorgon har vi varit tillsammans en hel månad<3

Sandra och Fabian firar förresten 4 månader idag!! Grattis sötnosar... <3 puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK SÖTNOS!

2009-06-07 @ 22:48:54
URL: http://aalexandrakostic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0