16 Juni

Hello :)
Imorse väckte mamma mig kl halv 11. Jag duschade och gjorde mig i ordning, sedan körde mamma mig till Mölnlycke. Där var det personligt ärende, och jag var även på biblioteket i en hel timma. Det var väldigt härligt och jag gick igenom rader av ungdomsromaner! Tillslut hittade jag tre böcker som intresserade mig och som verkade jättebra, så de lånade jag. Började läsa den ena på direkten och nu är jag helt fast! Boken jag började läsa heter "Eskort". De andra två jag lånade att ha med mig på semestern heter "Häxa" och "Den farliga kyssen".

Efter att jag varit i Mölnlycke tog jag bussen hem. Satt och läste hela resan upp till mig. Väl hemma lade jag mig i soffan och slappade framför "City Akuten" och "The Tyra Banks show". Soft. :D

Jag lagade även middag idag, och det blev min favoriträtt Lasagne! Min lasagne slår allt.
Robert kom över på middag. Vi åkte även ner och tankade min moppe, vilket gick fruktansvärt bra! xD Ingen av oss var vana vid att tanka så ingen visste hur man gjorde! Btw jag tankar alltid min moppe hemma i garaget, så vi stod där och försökte men fattade inte hur man gjorde, så Robert frågade en gubbe om han kunde hjälpa oss, vilket han gjorde. Men jag tyckte att det var ganska så pinsamt! Nu kan vi iallafall!! :D

Sedan körde vi vidare till Honasjön där Becka. Bojn, Fille och Erik var. Vi stannade typ bara någon timma eller nått. Det var ganska så kyligt och sjukt mycket mygg!

När vi tröttnat på alla irriterande mygg åkte jag och Robert hem till honom. Slappade och pratade en stund o myste där. Sedan begav jag mig hemåt. Vet ni vad? Jag har precis gjort 100 situps, stretchat och en massa andra arm och benövningar. Nu är det på riktigt. Ska verkligen börja träna, och eftersom att jag hatar springning så ser jag detta som en bra start och ett bra mål att hålla! 100 situps varje dag. Nu värker det... men målet ska allt hållas!

Nu är jag trött, så jag lägger mig nog ner och läser lite ur Eskort boken. Problemet är att jag inte har någon läslampa... men får väl komma på något! Annars blir det väl att somna till musiken eller något...

Btw, jag fick mitt års första fästing för några dagar sedan! Glömde skriva det då... den hade iallafall precis satt sig vid mitt innelår så det var ganska så lätt att få bort den, men klia gjorde det allt! Och på tal om insekter... just nu flyger det runt en pappalångben nere i hallen. Jag höll på att trampa på den förrut. Vidrigt! Och för er som inte redan visste det så är pappalångbenar, spindlar och myror det absolut värsta jag vet! :S

Här kommer några bilder innan jag somnar. Ha det bra sålänge. Puss<3


AQWSEDFG

ASEFRGTF

wer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0