What A Day.

Denna dagen har varit helt sjukt jobbig och knasig. Jag vaknade upp hos Robert. Vi spelade Wow och så.. (är redan på level 7 xD). På dagen åkte jag hem. Kollade på film, "Systrar i jeans". Sjukt bra film! PÅ kvällen åkte jag och mamma in till stationen. Vi åt glass och så, sedan hämtade vi Anja och åkte hem igen. Efter det hände en massa saker som kanske är lite för privata för att dela med sig av här... men det har iallafall förändrat mitt liv, det är en sak som är säker. Jag hoppas att allt kommer att gå bra och att det löser sig... så att alla slipper oroa sig. Imorgon väntar en riktigt rolig dag antagligen. Jag och Anja ska rocka loss på Liseberg. xD

Och jag älskar dig Robert. Du är mitt allt, förlåt. <3

fdsdfgds

Kommentarer
Postat av: robert

jag älskar dig gumman <3 förlåt

2009-07-29 @ 01:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0