UNHEALTHY DAY

Den mest onyttiga dagen år 2009 kan jag lätt medge. På både bra och dåligt sätt om man säger så...
*Trött och hängig
*Kollat tv hela dagen
*Hyrt "Wallander, Hämnden" som jag kollat på redan 2 gånger idag
*Ätit glass
*Ätit godis
*Ätit rabarberpaj
*Ätit ännu mera glass
*Ätit ännu mera godis
*Dagens första riktiga måltid blev klockan 19.00
*Kollat ännu en film
OSV OSV OSV...

Jag får nästan dåligt samvete, det kallas TRÖSTÄTANDE, och det slutar sällan bra. Imorgon ser jag fram emot en aktiv dag, men det beror såklart på vädret. Det går alltid att skylla på vädret! Om det hade varit solsken idag istället för spöregn så hade jag inte tillbringat min dag på detta sätt...
Nog skrivet. Jag har aldrig något särskilt att skriva om längre känns det som...
Jag ska iallafall köpa bh imorgon med mamma, och hon ska ha en dammsugare. Sedan ska jag träffa min pojke. Bäst att utnyttja tiden och umgås så mycket som möjligt med honom när man har chansen och uppleva så mycket som möjligt. Det kanske inte blir någon morgondag...

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0