Sömntuta<3

Min älskling sover, så jag sitter och kollar bilder från Åsunds. Har precis varit ute och plockat två skålar med hallon och smultron. :) Jag hinner kanske inte lägga upp bilderna idag... men jag ska försöka hinna det sen, eller någon dag framöver. Idag vet jag inte riktigt vad jag och älsklingen ska hitta på. Jag känner för stan och bio, men det blir det nog när Anja kommer ner vilket hon gör på tisdag. En födelsedagspresent till Becka ska också inköpas snarast. Mycket som ska hinnas med innan Frankrike! Jag vill verkligen inte dit... men jag antar att det är lite sent att ändra sig nu. Det är bara att stå ut, och njuta av de få lediga dagar jag har framöver. På lördag bär det av, och direkt efter Frankrike blir det Stockholm, så jag är borta i runt 3 veckor. Kommer hem lagom till skolan börjar, och sommaren är slut. Jippi!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0