Friday the 10th

Hejsan. Idag vaknade jag klockan 9.00. Duschade och fixade i ordning mig, sedan åkte jag och mamma till Frölundatorg. Gick i samma affärer. Jag hittade en bh och leggings och mamma en dammsugare. Efter det åkte vi och handlade mat, och sedan åkte vi hem. Jag fixade grönsaker och mamma lagade mat, sedan kollade jag på sjunde himlen som jag spelat in. Älska serien<3. Efter att vi ätit och så, rensade jag ur min underklädesbyrå. Mycket skit som skulle bort. Lite stolt är man ju iallafall att inte de där gamla bh:arna passar längre. Ut med gammalt, in med nytt.

Nu sitter jag här och äter nötter och lyssnar på musik. Vet inte riktigt vad som händer idag. Kanske skulle träffa Robert, men får se. Saker och ting är inte så bra mellan oss längre, så vi får se hur det blir. Hoppas ni får en bra kväll iallafall. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0