Det börjar med S och slutar med EX...

Fråga inte varför jag skrev denna rubrik. Det var min älskling som tyckte det var smickrande... or something...
Nu är iallafall allt bra mellan mig och Robert. Vi har verkligen pratat ut och ett tag hängde vår relation på en väldigt skör tråd. Jag tror att allt egentligen var missuppfattning. Jag är otroligt glad att det ordnade sig iallafall. Det finns ingen som lyser upp mitt liv som han. Han är mitt allt och jag älskar honom. <3<3<3 (föralltid? Det får vi se. Än så länge är det föralltid.) (L)

Nu sitter jag här hemma hos älsklingen. Han ligger i sin säng och spelar spel på ipoden. Vi har nyss ätit pizza med hans familj, och vi ska förmodligen upp till mig snart. Där ska vi tillbringa natten, tillsammans. <3 Sista natten med älsklingen på... väldigt väldigt länge. Kommer att åka på läger på måndag och vara borta i... 11 dagar tror jag det är. Kommer hem torsdagen den 23 igen. Kommer att sakna ihjäl mig, men... sånt är livet.

Robert.
Man vet inte hur mycket man går miste om förrän man verkligen mister det, och jag vill inte att gå miste om dig och vår kärlek än. Jag älskar dig MEST! Du gör mig fullständig, du gör mig hel. Du är så fin. utan dig, ingen Katrin. (rimmar, :D). <3

Kommentarer
Postat av: robert

jag älskar dig mer än du anar <333

2009-07-10 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0