Åsundsholm!

Här kommer några bilder från Åsundsholm. Själva lägret var helt okej. Jätteroligt att få ta hand om Emil. :) När Emil åkt hem blev det dock inte alls lika roligt... men jag, Malin och Emma stod på oss och ägde. :D Det var typ vi mot lägret. Bra att ni var med iallafall, annars hade jag lätt åkt hem. Hade hemlängtan som fan, och ska aldrig mer dit!

Jag och Emil.
dfgds

Lägrets gulligaste par.
rfghfds

Malin, jag och Emil.
trewedf

Bästa tjejerna, Malin och Emma.
sadfgdsa

Kul.
sdfdssa

Nu orkar jag inte lägga upp fler. Finns inga mer roliga eller intressanta bilder heller för den delen! :P

Kommentarer
Postat av: malin :D

vi ägde ju luuugnt lägret, haha saknar emil :'( <3

2009-07-30 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0