Trevlig dag :)

Efter skolan (slutade halv 4) träffades jag och Christofer i centrum och åkte in till stan. Letade efter vinter-skor. Till slut hittade jag vad jag velat ha. :) Vi gick runt i stan och hade det väldigt trevligt tycker jag<3
Skulle egentligen gått på café men hittade inget bra ¨så det fick bli fika på pressbyrån xD
Sedan gick vi runt ännu mer och bestämde vilken bio vi ska gå på i helgen och så ...
Sedan åkte vi buss lite fram å tillbaka, sedan vid 8 tiden åkte vi hem.
Nu har jag ätit, duschat och gjort mig iordning. Var förresten på biblioteket med skolan idag, (Elevens val). Lånade två böcker som verkade gryymmt bra, så jag ska börja läsa en utav dem nu, (Årstamördaren). Imrgon börjar min å Sandras dans :D Det ser vi fram emot! Något vi inte ser fraam emot är slöjden imorgon. Bajs och avlopp på den. IG varning!
Dagens underbaraste ting var att såklart få träffa Christofer, men det bästa var att få vakna upp på morgonen och känna att han finns mig nära <3
Nu ska jag sluta med det där poesi snacket! Läggdags människor, skola imorgon!

PUSSHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0