Elevensvalskit

Nu är det elevens val. Jag, Sandra och Alice promenerade ner till centrum för vi skulle till biblioteket med elevensval gruppen. Ingen var där,. det hade blivit inställt, så vi var busiga och gick o köpte godis istället. Sedan gick vi tillbaka när det bara var en liten stund kvar på lektionen.
Snart ska vi ha hemkunskap. Slutar tjugo i fyra idag. Hoppas vi ska göra något roligt! (:
Efter skolan ska vi till konfan, ska bli lite små¨tt segt ..
Sedan blir det hem till Christofer (: Kommer inte träffa honom på länge nu eftersom att jag ska iväg till fjällen och åka skidor i övermorgon, så får passa på att utnyttja min pojke nu (: (L) haha skojja. men det ska bli mycket mycket trevligt att träffa honom för jag har saknat honom så in i backen´!
Älskar dig Christofer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0