AUSTRALIA. Coala bears, Kangaroos and fishes mm.. (:

Extra Engelska nu. Kul liv! höhöö -.-'
Vi arbetar iallafall med ett projekt. Mitt projekt är om Australien, så det är rätt så skojjigt faktiskt ! Just nu. förrutom att jag skriver här så, så letar jag bilder på koala björnar och kängurusar. Efter denna lektionen är det lunch, och efter det .. Matte, No och Musik. Efter det slutar jag (klockan 15.00).
Efter skolan ska jag, Sandra och Älli sola :)
Sedan ska jag hem och laga middag (Lasagne).
Efter det ska mammii köra mig till Christofer! ;) <4

Hoppas ni får en härlig skoldag med mycket pluGG! ! PUSSHHH

Kangaroos!
fg
htshnsfhj

Coala Bears!
fgbtf.ui.
brna

The Great Barrier Reef!
.fkj.hgms.jkt.tj.jf.tjk

The Aborginals!
,d,jwj

The Australian Nature!
df,fh,,f,f,f,

Nog med bilder. Får bli flera från mitt projektarbete en annan gång. Nu ska jag fortsätta att arbeta! Hejsvejss.

Kommentarer
Postat av: Emma

min papi har vart i australien i 2 månader (innan ja kom till altså ;D) vill dit sjuukt mkt Oo

2009-01-26 @ 15:34:42
URL: http://kissmeiamfamous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0