Buuu

två dagar kvar till helvetet, Buuuuuuhh. Orkar verkligen inte med skolan! Jag tar hellre livet av mig seriöst. uschuchusch. Idag har jag iallafall kollat en hel del om polishögskolan idag.. och så himla hårt fysikprov är det ändå inte.. eller jo visst verkar det jobbigt men inte helt omöjligt.. Så om 5 ½ år är jag förmodligen (om allt går som planerat) en aspirant och börjar jobba (: Hoppas jag kommer in.. Nog pratat om det! Efter att ha slappat hemma och kollat på film under dagen åkte jag till Christofer på kvällen. Vi hade roligt, som vanligt :) Mamma hämtade mig vid 11 och nu är jag här. Funderar på att läsa min nya bok som är så braaa! PUSSSHHH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0