Zorn :P

Idag vaknade  vi som vanligt tidigt på morgonen. Vi käkade frukost och gjorde oss iordning. Sedan gick vi till Mora city xD
Jag provade en massa snygga kläder på cubus, och blev helt förälskad i en brun bikini! Förstår inte varför jag inte köpte den.. men känns lite tidigt att köpa kläder och sådant inför sommaren, det kan ju hända att man hittar ännu billigare! Samma med ett par skor jag hittade från vagabond. Underbara vår/sommarskor! Men blev inte att jag köpte dem heller. Än är det ju bara vinter så det kommer ju dröja innan jag kan använda dem!
Efter cubus gick jag och mammii till jc. Där köpte jag ett par jeans på rean! De hade kostat 800 kronor, och det var halva priset nu! (Y).
Efter att kollat runt i lite andra butiker och varit inne på bokrean och kollat runt gick vi på zorn museét. Det var väl inte så där förbannat roligt .. men helt okej. Det var mycket naturbilder och nakna stora kvinnor.

hbgnhgdn

fbdzbn

Efter museét handlade mammii lite bilder och planscher, sedan gick mammii tillbaka för hon skulle åka skidor och pappii pch Emil skulle hem.
Jag gick till Åhlens och köpte solpuder. Hittade även ett väldigt fint halsband å örhängen på Ur o Penn som jag kanske köper imorgon.

Nu ska jag plugga lite so.. sedan läsa i min bok som är så hejdundrande bra och spännande att man inte kan sluta läsa den!

Ha det gööööeett . PUSShh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0