Otursdag!

Imorse vaknade jag klockan 4. Jag var törstig så jag gick ned och drack, sedan kunde jag itne somna om. Jag var hungrig. Jag åt lite choklad och somnade sedan.  Vaknade klockan 8 och kollade på mobilen. Hade råkat ställa alarmet på 8 istället för 7. Nu var det bråttom. Jag duschade och gjorde mig snabbt iordning. Tänkte att jag skulle åka med en senare buss, då skulle jag bara komma 40 minuter sent. När jag skulle gå till bussen märkte jag att jag inte hade något busskort! Där var det kört. Jag fick gå till skolan och istället för att komma 40 minuter sent kom jag 80 minuter sent. Verkligen kul liv! Det var typ - 10 grader ute med. Usch. När jag kom till skolan hann jag vara med en liten stund på idrotten iallafall. Vi körde blixtboll o sen innebandy. Det var helt okeej kul. Jag gjorde ett mål. Waaooow. xD Sen kollade jag i mitt ytterfack på väskan och märkte att jag hade lagt busskortet där! Fyyy vad jag skämdes. Jag som hade skällt ut mammii så mycket för att hon inte gett mig busskortet. Menmen, livet går vidare även om allt går åt skogen.
Efter idrotten hämtade pappii mig och vi åkte till läkarn. Oväntat nog skulle jag även vaccinera mig mot hepatit A. AJ det gjorde ont att få en fet spruta intryckt i armen! Sen plåstrades jag om :) Sedan åkte jag och pappii till Mölndal, han skulle lämna några varor i en djuraffär och köpa hundmat. När jag skulle tillbaka till skolan kom jag på att bamba redan stängt, för klockan var halv 1, så vi åkte till Burger King. Jag åt faktiskt FULLKORN kyckling burgare. Nyttigt va!? ohyees ;)
Nu är jag i skolan igen. Har x-tra engelska. Det suger getpung -.-' jag borde egentligen läsa den tråkiga svenska boken, "En komikers  uppväxt", för jag ligger efter i den.. så ska göra det snart :P Efter denna lektionen, som är slut om en halv timma, är det A-tid. Det är rätt soft. Då ska jag försöka hinna med att göra läxorna för veckan, så jag slipper plugga så mycket nästa vecka när jag är ledig.
Efter skolan ska jag sola med Älli, sedan träffa Christofer, tror jag ska hem till honom.

Hoppas ni inte haft en lika oturlig dag som jag haft idag!

PUsShH <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0