klääääänning (: <3

Efter skolan åkte jag hem en snabbis, sedan åkte jag, mammii och Emil till stan (: Köpte en jättefiiin klänning och en jacka (: Mammii köpte också en klänning o leggings, och Emil köpte en tröja till sig. Jag letade även efter något gulligt till Christofer eftersom att det är alla hjärtans dag nästa lördag. Det blev tillslut så att jag köpte en söt nalle, gulligt kort och hjärt-formad choklad xD Vilken tur att han inte är hemma i Sverige så han kan läsa detta. xD

Bild på klänningen kommer förmodligen imorgon eftersom att jag och mammii ska klä upp oss då (: Melodifestivalen på kvällen nämligen :P

Nu ska jag vara lite social till min familj, och kolla på Let´s Dance med dem.

Ha en underbar fredagskväll! PUSHh<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0