Hejhopp lingonsnopp!

Nu är vi i Mora. Det är kallt här, (fast inte jättekallt, ca -7 grader) och det är verkligen inte snålt med snö här inte! :) Vi åkte klockan 07.00 imorse och var framme 14 ungefär. Stannade och käkade en gång på vägen vid nån restaurang. Jag var onyttig och åt kebabtallrik, menmen. Gott vare i alla fall! Och man kan ju inte säga att den kebaben inte kommer tränas bort nu när vi ska åka skidor varje dag! När vi var framme gick vi upp till Vasaloppsmålet (Typ 100 meter härifrån.) Skidspåren går precis utanför vår husvagn typ så idag har vi sett skidåkare susa förbi hela dagen! Kortvasan var idag. Jag tycker iofs inte att den är så himla kort för den är 3 mil. Jag ska åka den nästa år faktiskt. Efter att vi gått upp till målet gick vi till ett ställe där de skulle valla mammiis skidor. Sedan hämtade vi hennes nummerlapp. Hennes startled startar klockan 10.00 imorgon bitti! :) Sedan när vi ska bort och hämta skidorna ska vi se om det fortfarande går att anmäla mig till ungdomsvasan som går nu på söndag. Den är 9 km och jag vill verkligen åka den! Vi är så sent ute bara.. :(

Kevin (idolkevin) kommer hit till Mora och ska ha konsert nästa lördag. Jag vill verkligen gå! Ska försöka få tag på biljetter om det finns några kvar, annars får jag väl stå på utsidan xD.

Vi ska även försöka få tag på biljetter till en ishockeymatch nu i veckan. Får se hur det blir med den saken.

Just nu sitter vi i husvagnen och tar det lugnt. Vi ska snart käka. Pasta med köttbullar, verkligen primitivt! Haha. Sedan ska vi kolla på Let's Dance och förmodligen sova  hyfsat tidigt eftersom att mammii ska tävla imorgon.

Jag ser fram emot en härlig vecka här i Mora, och heeeejjjaaa mammii!!! :D


Hoppas ni har det bra! Och ha en underbar helg.


PUSSHhh

Kommentarer
Postat av: Emma

hejja din mammi! häällsaa :D

2009-02-20 @ 19:39:25
URL: http://kissmeiamfamous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0