Gårdagen..

Igår fick jag springa till bussen. Missade den vita men hann med den blåa, som vanligt! xD Skolan var seeeg. Vi hade No, A-tid, Teknik (som var lite rolig eftersom att jag jobbar med Titanic!), Elevens val och Hemkunskap. På elevens val hade jag ju såklart valt hemkunskap så det blev två lektioner hemkunskap på raken, förnuftigt! Vi slutade tjugo i fyra. Då gick jag ned till konfirmationen. Vi gjorde charader med filmer som vi faddrar hade bestämt, (Vi var bara tre faddrar!). Det var rätt så kul. Jag gick lite tidigare för att jag ville hinna med 18.00 bussen till Christofer. Sista dagen vi träffades på .. 1 ½ vecka! Usch, hur ska vi överleva? :S Men det blir iofs extra najjjs när vi väl ses¨^. :)
Mammii hämtade mig halv elva och vi åkte hem. Jag hade superont i halsen och var sjuuukt förkyld. Somnade vid halv tolv. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0