Dagen i backen!!

Imorse vaknade jag rätt så tidigt, runt 9. Vi käkade frukost och gjorde oss iordning. Sedan åkte vi till Gesundafjället :)
Där åkte vi skidor, så dagen tillbringade vi för det mesta i skidbacken! Jag tyckte inte att det var jätteroligt att åka slalom.. håller mig nog till längdskidor hedanefter! Det är ju sååå mycket roligare! Och jag som är så feg med. När jag var yngre hade jag ju inget problem med svarta backar, jag susade ju ner! Nu är jag lite äldre och mycket mer försiktig! Håller mig till de gröna backarna och plogar för fullt! xD Pappii fick med mig i en röd backe, men bara en! Aldrig mer en röd backe, det var brant och läskigt.
Vi åt våffla och drack varm choklad på toppen av fjället, där de hade en restaurang. Det var mysigt. :)
När vi åkt klart och skulle hem köpte jag ett asfett pannband :) Mee like ;P
Sedan somnade jag i bilen påväg hem och de andra gick in på willys och handlade. Vaknade igen när vi var utanför husvagnen.
Vi gick in och käkade primitiv mat, köttbullar med mackaroner. xD
Sedan gick jag och Emil till badhuset. Jag träningssimmade 1,5 kilometer. Det var jobbigt, eller alltså.. det var inte jobbigt för kroppen, bara psykiskt. Träningsbassängen var liksom bara 25 meter lång. Alltså var jag tvungen att simma 60 sträckor för att nå mitt mål. Menmen, det gick iallafall. Och jag mår prima! Lite ont i skulderbladen och axlarna bara men det är lugnt.
Efter badet bastade jag och så.. sedan gick jag tillbaka till husvagnen. Kom på att jag glömt min bikini i duscharna och var tvungen att gå tillbaka igen!
När jag väl var hemma slappade jag och snackade lite med Christofer i telen. Nu ska jag nog läsa min bok lite, (Årstamördaren) och sedan sova :)

Ha det bra folket :) :) Ätit semlor idag förresten? Det glömde jag bort .. -.-' Får ta igen det en annan dag helt enkelt! xD

PUSSshH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0