Min sammanfattning av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jadå
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej :(
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nepp
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? USA
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Yes
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4 Maj och 10 Oktober
8. Vad var din största framgång 2009? Jag har gjort mycket små framgångar!
9. Största misstaget? Gymnasievalet (MoveIT), och två andra saker som jag håller privat.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit sjuk, men inte allvarligt
11. Bästa köpet? Det var svårt! Jag vet faktiskt inte. Kanske min skolavslutningsklänning? Den var på rean.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Saker till mig själv förmodligen, och USA resan.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Bad Romance. Jag har lyssnat sönder den hur länge som helst nu, tröttnar aldrig!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det var nog båda!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat inför matteproven, tränat mer, varit gladare, visat mer tacksamhet och kärlek.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Skolkat mindre, surat mindre...
18. Hur tillbringar du julen? Julen är över nu, men jag tillbringade den med min familj i USA. Vi var i San Francisco. På kvällen åt vi på en fin restaurang nere vid hamnen. En annorlunda men helt okej jul!
19. Blev du kär i år?  Ohja<3
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives
21. Bästa boken du läste i år? Jag har faktiskt inte läst så mycket i år.. men just nu läser jag Snabba Cash, rätt bra! Har dock bara läst några sidor än så länge. xD
22. Största musikaliska upptäckten? Katrin Savolainen, jag upptäckte helt klart hur bra hennes röst lät inne på Hilton Hotels badrum.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Parfymer, pengar och systemkamera
25. Något du önskade dig men inte fick? Det tror jag inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag minns inte :O Det var en vardag så det var skola och inget speciellt
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, helt klart. Mer kärlek, mindre hat.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mysig men ändå snygg!
29. Vad fick dig att må bra? Finns flera saker, men framförallt min pojkvän
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Sugen på? Haha.
31. Vem saknade du? Privat
32. De bästa nya människorna du träffade? Främst min pojkvän som jag träffade för första gången i... mars. Han är helt klart bäst :) Sen måste jag även påpeka Emma och Malin. Jag har träffat dom innan, men inte på samma sätt, haha. Då gillade jag er INTE, men nu är ni ganska så bra ändå! <3

 


Kommentarer
Postat av: malin

" Då gillade jag er INTE, men nu är ni ganska så bra ändå! <3 "

HAHHA KATRIN DÅ :o

okej jag gillade dig faktiskt inte heller haha :o

2009-12-30 @ 11:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0