LUCIA

Hejsan :) Idag är det den 13:e december vilket innebär Lucia! :)

Det har inte blivit så mycket "firande" idag. Jag sov till 12, sedan blev jag körd till Härryda där jag mötte upp Malin och Bellmondo :) Vi turades om att rida honom lite i padocken först. Det kändes riktigt konstigt att rida eftersom att jag inte gjort det på ca 3 år, men det var jätteroligt! Hoppas på fler gånger :) Vi red även ut till en äng och vidare till en skogsstig :) Det var trevligt, och jag fick en massa motion eftersom att jag gick en hel del och fotograferade Malin och hennes häst! ;) Vid 4 tiden åkte vi till centrum och köpte... onyttigheter xD Sedan tog jag bussen hem. Just nu gör jag inte så mycket... ska lägga in bilderna från idag, och sedan fika med familjen och glo på tv. En förmodligen superbra film kommer ikväll på 4;an, Solstorm. Så den ska jag ägna mig åt. Men först blir det bilder och sedan plugga inför prov! Så vi säger så :) Puss på er, och här kommer några fräcka bilder ;)















Det får räcka :) <3


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

ikväll blir det bara chill ;) själv?

2009-12-13 @ 19:19:36
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: Mia

svar: haha ja precis det hoppas jag också! :) detsamma! kram

2009-12-13 @ 19:22:17
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: malin

as kul idag <3

2009-12-13 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0