7 December

Godmorgon

Det var iofs nästan 5 timmar sedan jag vaknade, men ändå! :)

Idag är jag hemma från skolan. Jag sov till 9, då jag åt frukost. Har även kollat på tv hela förmiddagen. "Mammas pojkar", "Paradise Hotel", "Sjunde Himlen" mm. Jag ska strax gå ut med hundarna, sedan kanske jag poppar popcorn och kollar på tv/film eller nått. Jag funderar starkt på "Harry Potter och de vises sten", jag vet inte varför, men det skulle vara avslappnande att se den! :) Jag ska även skriva klart min bokrecension i engelskan. Någon som läst boken "Heaven Eyes" som kan hjälpa mig?

Hoppas ni får en bra dag, puss! :)

Längtar starkt till permanenten. Det kommer bli riiiktigt krulligt och livat! :D


Kommentarer
Postat av: Duygu

Älskar hennes hårfärg. men kanske en liten mörkare lians :D

Kram

2009-12-08 @ 09:28:21
URL: http://demango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0