4 December

Jag hann inte uppdatera igår! Hade fullt upp. Idag är det förresten exakt 2 veckor/14 dagar kvar tills jag åker till USA! (: <3

Igår efter skolan träffade jag älsklinge i stan. Jag köpte glitterband till dansuppvisningen på söndag och sedan åkte vi hem till honom. Pratade och myste och så. Mysigt som vanligt! (:

Idag hade jag håltimma, så jag åkte hem till mormor och hälsade på. Gullig jag är va!? Jag fick äpplepaj pch glass :) Och 500 kr, så nu kan jag betala av alla mina jävla skulder! Haha.

Efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte till frisören. Mamma klippte topparna och sedan åkte hon hem. Jag satt kvar i 3 TIMMAR. Så lång tid tog det att göra mina efterlängtade slingor. Hon började med mitt hår halv 4, och jag var klar halv 7. Kul liv! Men det var värt det. Jag är jättenöjd, förrutom en liten mörk slinga i luggen men det är väl bara att vänja sig! :) Jag tror dock inte att min pojkvän kommer gilla det... han tycker att brunetter är snyggast! :(

Nu kommer han förresten hit om ca 5 minuter, så jag får väl sluta blogga nu! :) Ni kan få en bild på mitt hår innan jag drar... :)

Ha en bra helg! Puss<3


Kommentarer
Postat av: Alison

Vsg :D

Kram<3

2009-12-04 @ 22:30:42
URL: http://aliiison.blogg.se.
Postat av: Madde

Jo tack jag har haft en riktigt bra dag. Sov gott tjejen! Kram /M

2009-12-04 @ 23:50:07
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0