28 December

Hej på er!

Denna dagen har varit en riktig shopping-slösa-pengar-dag. Jag har endast 2 dollar kvar nu,  haha! Ca 16 kronor. Det kommer man långt på ;)
Först åkte vi till en Märkesoutlet utanför L.A. Där fanns flera helt underbara affärer. Såsom Strawberry, Charlott Russe, Forever 21, Papaya osv... riktigt trendiga butiker!
Sedan åkte vi vidare till köpcentrumen Macy's och JC Penny. Där åt vi även på en Mexicansk restaurang. Helt okej faktiskt! :)
Dagens köp blev; Plattång, 3 par trosor, bh, 2 linnen, kjol, nattlinne, leggings, klänning en present till X och en present till X. Jag tror jag fick med allt. Jag köpte faktiskt en jättefin klänning som jag förmodligen ska ha på skolavslutningen i juni, visst är jag tidigt ute! Men jag kan ju känna mig säker på att ingen kommer med en likadan. :)
Som tur är så har jag 100 dollar till, men dom ska jag allt spara till Miami! :)
Efter shoppandet handlade vi lite mat och så, och sedan åkte vi till ett högt berg, en utsiktsplats över L.A. Därifrån såg man Hollywoodskylten lite bättre, men bilderna blev fortfarande inte så bra, men jag lägger ändå in för bevis att jag varit här! :)
Efter det åkte vi iallafall vidare till Holly Bouleward "Walk Of Fame". Det är där kändisarna shoppar i de svindyra butikerna, och det är där gatorna är täckta av stjärnor inristade kändisar som gått där.
Efter det åkte vi tillbaka till hotellet, och nu sitter jag här med min superäckliga energidryck. "Archer Farms" heter den, Granatäpple och blåbärssmak. Visst låter det gott? Det var det absolut inte.

Nu ska vi snart gå upp till Jacuzzin och steka lite. Det ska bli gött! Hoppas ni har det bra i kalla Sverige! ;) Idag var det faktiskt ganska så kallt här i L.A, jag var tvungen att ha kofta på mig! :O Hoppas på bättre väder imorgon, för jag vill ha mycket SOL SOL SOL och FÄRG FÄRG FÄRG. Ha det gött! Här får ni ett par bilder från dagen.
Pusspuss♥









Kommentarer
Postat av: enira

haha tack själv! allt är super, sj? <33

2009-12-29 @ 15:17:09
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: a

Jaa det är ju ett ganska STORT problem.. :))

2009-12-29 @ 15:33:20
URL: http://hejsanamandaa.blogg.se/
Postat av: robert

själv har jag feber här hemma :P fick gå hem en timme tidigare idag och imorgon ska ja vara hemma :( :( :(

2009-12-29 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0