21 December

Godmorgon! :)

Nu är klockan... tjugo i 7 här i New York. Jag vaknade ca 6. Vi kommer verkligen aldrig att bli återställda till det vanliga dygnet! Jag somnade ju vid 8 igår... :( Lite tråkigt att inte orka göra så mycket om kvällarna, men det är ändå riktigt skönt att kunna gå upp såhär tidigt och inte sova bort dagarna! :)

Idag blir det förmodligen en dags-sightseeing. Vi får se vart den leder oss! :) Förövrigt så åker vi till San Francisco imorgon som jag redan tjatat om :) Flyget går klockan 2 härifrån, och vi är framme klockan 2 där, och det tar ca 7 timmar att åka dit. Då förmodar jag att vi kommer bli ännu mer förvirrade av dygnets timmar eftersom att klockan 7 timmar senare är lika mycket som den var när vi åkte. Jobbigt! Men hallå, vi ska till jeansens hemstad! Jag längtar!! :D

Vi får väl se om det blir några fina bilder från sightseeingen idag. Jag hoppas på det! Nu har jag inget mer att skriva, vi ska snart gå ner och äta den otroligt nyttiga frukosten igen. Det ser jag fram emot! Eftersom att jag var så sur igår morse så ville jag inte äta frukost. Så nu ska jag bannemej äta rubbet. :) Puss på er där ute i världen, och ha en riktigt bra måndag! ♥

Jo just det. Jag vann Veckans blogg tävlingen som jag skrev om för några dagar sedan. Tack vare er! Tack så himla mycket, ni som tog er tid att rösta på mig, Ni gjorde min dag! :)
"Hej hjärtat !
Jag ska bara meddela att du har vunnit min veckans blogg ! :D
GRATTIS ! det var ungefär hälften som rösta på dig !
Hoppas du har en trevlig dag !
Kramar & GRATTIS ! :D"


Jag måste btw skriva till en sak till innan jag drar, hihi. Fick en kommentar om någon som gillade min blogg och mina meningsbyggnader, en lite udda komplimang kanske men den gjorde att min morgon startade bra! Himla roligt med kommentarer :) <3


Kommentarer
Postat av: naadia

sv: haha tackar!

måste säga att din blogg är också riktigt fin :)

2009-12-21 @ 13:35:53
URL: http://nnadiagramej.blogg.se/
Postat av: roobie

stort grattis :D <3

2009-12-21 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0