2 December

Hej på er! :D

Jag är huuur trött som helst! Har precis sovit några timmar. Jag kollade på "Eagle Eye" och wopps, så var jag inne i mig själv :) okej det lät lite knasigt, men ni fattar nog. Riktigt gött att få vila lite iallafall, hoppas att jag kan somna ikväll bara!

Det gick ganska så snabbt i skolan idag faktiskt. Jag började 10 och gick hem 14.10.
Vi hade Engelska, matte och företagsekonomi. Studiehandledartiden skippade jag idag, vem orkar den liksom?

När jag kom hem gjorde jag mat. Maccaroner med ketchup, och stekta kantareller på rostbröd, hur gott som helst! Men jag åt som en kossa så jag mådde illa. Borde inte ha ätit så mycket!
Sedan pluggade jag en sida matte, (har prov imorgon och jag måste få G annars är det stor risk att jag får IG i hela kursen), så jag har iallafall pluggat lite. Men det är liksom typ 30 sidor så det är ju svårt att veta vad man ska plugga på, och ärligt talat så tror jag inte att jag kommer få G för det är så svårt. :(

Men iallafall, efter pluggandet kollade jag på film och sov lite då, och nu sitter jag här. Grey's Anatomy ska ses idag, så jag ska väl snart gå ner och ta mig lite kvällsmat och ägna mig åt det! (Börjar om 25 minuter)

Jag tycker förresten att ni blivit lite halvkassa på att kommentera! :o menmen, ni gör som ni vill! ;)Nu ska jag ringa min pojkvän tror jag... eller kanske inte, jag väntar tills han ringer mig. Men vi hörs, puss!



Så skön bild




Kommentarer
Postat av: v

det är väl megan fox?:P

2009-12-03 @ 20:08:38
URL: http://viviannshuile.blogg.se/
Postat av: roobie

den filmen suger!!!

2009-12-03 @ 21:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0