15:23

Hej på er

Nu är det så att vi åker vidare mot L.A imorgon, och eftersom att vi kommer att bila i cirka 3 dagar, så kommer jag inte att kunna blogga som ni kanske förstår. Om dom inte har internet på motellen då, men det är tveksamt. Idag besökte vi vindistrikt, och världens krokigaste gata. Snart ska vi ut och äta, och sedan ska jag förmodligen shoppa lite. Jag ska försöka hinna skriva ett inlägg ikväll och lägga in lite bilder från dagen, men måste hinna med att simma i poolen lite med. Men jag ska nog hinna båda två! Ha det härligt så länge, puss ♥

Kommentarer
Postat av: robert

simma i polaen :O och här sitter jag och fryser i mitt rum :O



<33333

2009-12-25 @ 01:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0