15 December

Min morfar fyller år idag, grattis till honom. Vi ska snart dit och överraska med tårta ♥


Förövrigt har natten/dagen varit skit, men jag lever iallafall. Skolkade dock från spanskan idag igen, och det ger mig dåligt samvete. Jag har ont i huvudet, så ska nog inte skriva så mycket. Jag har iallafall pluggat lite på företagsekonomiprovet. Jag kommer aldrig få MVG, så jag orkar inte anstränga mig så mycket mer.
Jag vill bara bort. 3 dagar kvar. ♥
Ingen skola för mig på fredag, vi börjar 9 och slutar 10 så mamma sa att jag inte behövde åka dit. Behöver packa det sista och så inför resan istället. Planet går typ ... halv 5 tror jag.
Förövrigt så kommer det att snöa i New York på söndag, så jag lär få en snöig jul jag med.
Det har även regnat i Miami i 10 dagar nu, vilket får mig att vilja gråta. Jag vill ha sol, värme och färg. Inte regn!!! Kul att komma hem och vara blekvit. Då ser ju ingen att man varit på semester -.-'

Jag orkar inte skriva mer nu. Mitt liv är ganska så segt och långdraget nu för övrigt. Jag skulle kunna döda för att få tiden att gå snabbare. Jag vill ha fredag. Puss.


Kommentarer
Postat av: malin

loveu om det helps ? <3

2009-12-15 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0