11 December

Hejsan mina få, men kära läsare! :) Nu är det en vecka och 2 timmar kvar tills jag sitter på planet påväg till London! :) Nu börjar jag känna att jag vill bort. Jag längtar verkligen till Usa! Och jag vet att jag tjatar jävligt mycket om det men ni borde förstå ;)

Nu sitter jag framför tvn. Det är tjugo minuter kvar tills min fiskgratäng är färdig, mums!
Jag har nyss kollat på Paradise Hotel, och nu ska jag kolla på Harry Potter och Fenixorden. Ska bli avslappnande. :)
Idag gick jag bara på två lektioner, Företagsekonomin och samhällen. Har lite dåligt samvete faktiskt. Har skippat 7 lektioner denna vecka, vilket är rekord. Inga mer rekord för mig, nästa vecka ska jag kämpa mig igenom varenda jävla lektion, och det är sant.

Men nu blir det film! Sover förmodligen hos min porrfixerade pojkvän ikväll, skoja, haha <3
WTF, filmen är dubbad! Haha. Ska nog byta skiva! xD Nej förresten, detta blir kul. Pusss<3


Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Sv: Okej :D Allt är bra här också =)



Åh, kul att åka till London. Det vill jag också göra =)

2009-12-11 @ 15:15:20
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0