10 December

Idag har jag och min pojkvän varit tillsammans i 5 månader ♥

Skolan idag gick ganska så snabbt. Gick bara på 2 lektioner. Svenskan och religionen. På religionen hade jag prov på Islam, det gick hyffsat. Jag skippade matten och spanskan, och nu är jag hemma :) Det var kasst av mig, men sååå värt! :) Har ju en engelskauppsats som ska lämnas in imorgon så nu ska jag kolla på Paradise Hotel, laga lite mat och sedan plugga! :)

Jag har en fråga.
Kamomillshampoo eller silvershampoo? Jag vill få bort det gula i mitt hår och få en ljusare nyans. Jag har läst en del och vissa föredrar Kamomillshampoo, andra Silvershampoo. Någon som vet vad skillnaden är? Vad rekommenderar ni? Något speciellt märke? Vad kostar det? Jag har kollat runt lite och Loreál verkar vara märket som alla använder. :)

Kommentarer
Postat av: VivianN'

Svar

fan vad nice!:DDD

ska ni bo på hotell eller bara hälsa på några släktingar?:D

2009-12-10 @ 15:07:19
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0