Restaurang och bio ;)

Förrut på eftermiddagen kom Robert förbi en stund. VI bråkade om datorn, och sedan följde jag honom till bussen. Han hittade en skadad näbbmus som han lade i en påse och skulle rädda livet på... senare fick jag reda på att han mördat den med en sten. Kul liv ibland! Djurvärlden är hård...

På kvällen tog vi först bilen och lämnade in Emils gitarr, sedan åkte vi till en kinarestaurang. Jag beställde typ någon nudelrätt med grönsaker och kyckling. Vid 9 började bion, så vi köpte godis och gick dit och satte oss. Filmen var faktiskt över mina förväntningar! Riktigt skojjjig faktiskt. Värd att se (Y) "Sommaren med Göran".
Efter bion tog vi bilen hem och jag började omedelbart syssla med kameran som stått på laddning... nu ligger den här bredvid mig och har precis installerat skivan till, så nu håller jag på att föra över lite bilder jag tagit nu på kvällen.

Nu orkar jag inte skriva mer... ganska så trött! Men det är skönt att vara ledig imorgon. :) Jag är ganska så rejält besviken på vissa personer idag måste jag säga... men det är som det är. Det är bara att acceptera läget. :)

Förrutom systemkameran fick jag även 1000 kr, som går till frisören imorgon. Resten ska jag shoppa för tror jag.

Här kommer 3 helt nya bilder tagna med den nya kameran.



Puss på er sålänge.


Kommentarer
Postat av: robert

ja ska lära dig ta gryymmmmma bilder! :)

2009-08-26 @ 07:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0