Nu ska jag försöka lägga in så många bilder jag hinner... de flesta är från Sthlm, andra är tagna innan, men jag ska försöka dela upp det så bra som möjligt. :)

En kväll hos Mattsson



Öckerö med mamma, pappa och hundarna


(Undvik mammas mage, hon skäms)




Jag är högst uppe på toppen med Ludde :)




Stockholm
 Vi stötte på en räv

Regeringen sitter här...
Detta är utanför slottet...

Slottet


Café opera
Där inne blev Anna Lindh mördad
"Plattan"
Veronica Miaggio... eller nått...
Jag var tvungen att ta kort...Rawwrrr.
Riktiga Stockholmare. Riktiga jävla 08:or.


Stureplan
Spy bar :)

Globen ;)Trappan som Palmes mördare rymde upp för..

Gröna Lund :D



Rawwrrr :D
Lääääskig :D
Jag ska göra ALLT för att få denna kroppen.
Där uppe sitter jag :D
Jag ska åka fritt fall :)
Kärlekstunneln...

MÅNS ZELMERLÖW<3









Klart. Underbart i Stockholm. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0