När ingen ser...

Har du aldrig känt att du bara vill lägga dig ner i sängen, pressa kudden över huvudet och gråta? Det känns som att all livslust bara försvinner. Att all sorg vinner över all glädje. Man gör saker som känns helt meningslösa, men man gör det bara för att göra något. Man gör det när ingen ser, för man skäms. Det går ju inte att bara lägga sig ner och gråta, och inte veta varför man gråter. Man vill ha en specifik anledning eller förklaring till att göra allt. Till och med gråta. Man vill ha någon att skylla på. Och det blir ofta sig själv. Och jag är trött. Jag är trött på mig själv. Jag är trött på er. Jag är trött på allt. Jag är trött på det.

Jag vet att ingen förstår sig på mina texter, men det spelar ingen roll.

Kommentarer
Postat av: Robert

<3<3<3

2009-08-08 @ 00:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0