:'(

Allt är typ skit just nu... jag hoppas att det går över. Jag ser verkligen fram emot min 16 års fest och det har jag gjort länge nu. Jag har verkligen ställt till det och jag vill att allt ska bli bra mellan alla, och att alla kommer och har kul hemma hos mig, för min skull.¨
Men nu ska jag deppa klart... här kommer lite om dagen.

Idag hade jag helt okej lektioner faktiskt. Först fotografisk bild, var ute och fotade, och bäst som man är så hade jag med mig min systemkamera medans alla andra hade sina mobilkameror! Hahaha på er.

Efter den lektionen var det Spanska. Fruktansvärt tråkigt, och det enda jag fattade var "Me llamo". Jag kommer aldrig få godkänt i den kursen, det är då en sak som är klart.

Efter spanskan var det Estetisk verksamhet. Musik. Vi lyssnade typ på musik och kollade på när läraren gjorde sin egen musik via datorn. Tråkigt, men ändå okej.

Sista lektionen var dans. Skönt! Kändes som att dagen var väldigt kort, trots att vi slutade 4, men det berodde väl på sovmorgonen och dom chilla lektionerna. Men iallafall, första danslektionerna idag. Det var faktiskt kul :) Eller iallafall första timmen, då vi skulle dansa jazz. Andra lektionen var det balett, och herre min gud vad segt det var! Hålla i ställningen/stålpen och göra plije, och sträck, hoppa och rör på fötterna och da da da... menmen, det är bra träning iallafall, och jag förstår ju hur balettdansöser kan ha så snygga kroppar!

Skolan blir iallafall bättre och bättre för varje dag som går faktiskt. Jag lär känna Rebecka, Julia och Özge bättre och det gör ju såklart skolan mer positiv, och lektionerna är inte så hemska som jag förväntat mig heller, så det blir nog bra iallafall. :)

Efter skolan åkte jag in till stan och träffade Robert. Åt på café, och köpte ett linne på bikbok som jag ska ha på min fest.

Nu orkar jag inte skriva mer. Jag är ledsen och trött av alla problem. När någon/några i ens närhet har problem, så är det som ett virus. Det smittar.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0