Ellinor, Rebecka, Rebecka, Amanda

Okej tjejor, stämningen mellan "mig" och "er" har inte alls känts bra på sistone. Faktum är att det aldrig har känts helt bra. Och det är precis såhär det är, Det är "jag" och det är "ni, Vilket inte alls är roligt för mig och jag antar att det är mitt fel, som vanligt. Jag tycker bara att det är konstigt att ni inte kan se in i min situation lite också och förstå att jag känner mig ganska utanför i ert gänget. När man inte ens kan säga hej till varandra när man ses, eller ens kolla på varandra, då har det verkligen gått för långt. Det har alltid varit, och det kommer alltid att vara "ni" och "jag", och jag vill inte ha hit några på min födelsedagsfest som jag känner inte kan acceptera mig för den jag är och bara låta mig passa in i erat gäng. Så förlåt om ni har betalat pengar för någon present, pengar är väl inte allt? Lämna tillbaka det då. Jag tycker att vänner är viktigare och jag förlorade er för längesedan, så känns det iallafall för mig. Och det är det ni inte verkar kunna respektera.., hur jag känner.
Det är konstigt att ni inte ser det på samma sätt som mig, när alla andra utanför ser det. Ingen annan vågar stå på sig bara.
Förlåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0