Augustifestivalen och kalas

När mamma och pappa hämtade mig förrut åkte vi till Mölnlycke där det var Augustifestivalen. Vi lyssnade när Emil och hans band spelade, och sedan åkte vi hit igen. Mormor, morfar och moster kom. :) Jag fick två väldigt komiska kort, ett där det stod en massa meningar om året 1994, alltså min moster trodde att jag var född det året xD och så fick jag även ett kort där det stod 1995 xD Haha, ingen koll alls! Men det är tanken som räknas^.

Fick även 600 kr, och det var inte helt fel. Jag hade räknat ut att min budget inte skulle stämma överens med allt jag ville ha denna månaden, och nu hade jag tur som fick pengar och det räddade min budget för denna månaden :D Så nu ska jag bara tjata på pappa om att få pierca mig... och så ska jag köpa något snyggt linne till min fest, och kanske något fint på markan som är nästa vecka! HoppasHoppasHoppas att pappa inte orkar med mitt tjat längre och att han ger med sig! Måste verkligen pierca läppen<3.

Iallafall.. när vi kom tillbaka hit igen så tog jag och mormor min moppe till tahultsbacken där det växer en massa björnbär, så vi plockade, eftersom att jag ska dekorera tårtan med det. :) Det var första gången mormor blev skjutsad på en moped, och jag måste säga att hon var väldigt gullig med hjälm o allt. :D

När vi plockat bären (tog förresten lite snygga kort med), så åkte vi hem igen och åt middag. Pappas fångade lax. Jag älskar verkligen lax. :)

Mycket mer har vi inte hunnit med än... jag ska färga och klippa mormors hår nu. Resultatet kommer senare!

Puss sålänge, och här kommer några bilder<3







Kommentarer
Postat av: robert

stek mormor (H)

2009-08-29 @ 15:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0