6 Augusti

Nu sitter jag här hemma hos älsklingen. :) Det har varit sååå fint väder idag :D så himla härligt. Sommaren är liksom påväg tillbaka! =) Så dagen har tillbringats vid Kåsjön med älsklingen. Solade lite och badade typ halva kroppen. Det var skönt i vattnet, men det blev inte till att bada eftersom att vattnet inte är det gooaste och det var så mycket folk överallt!
Efter Kåsjön åkte vi hem till honom, jag åkte hem och bytte kläder en snabbis, och sedan åt vi middag hemma hos honom. Så mycket mer har vi inte hunnit göra idag. Ska snart ner till hopptornet och umgås lite med folket där nere. Förhoppningsvis är alla där idag, hoppas jag iallafall. :) Måste först ner och köpa godis, jag är sååå sugen! Tror jag dör.

Puss sålänge :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0