25 Augusti / Min dag<3

Idag är det ingen vanlig dag för det är faktiskt Katrins födelsedag, hurra hurra hurra! Haha, kul liv.
Imorse hände inget speciellt.. jag vaknade kvart över 6 och gjorde mig i ordning inför skolan. På bussen till skolan hade jag sällskap av Robert, och han hade köpt Nina Ricci parfym + läppglans, så gulligt! <3
Skolan var inget speciellt idag.. började tio i nio. Hade först matte, med mattetest, och sedan historia. Vi läste om antiken, inte kul alls. Sedan gick jag till rektorn för att prata med honom om mitt schema. Han lade till Fotografisk bild, Spanska och Dans, och nu är mitt schema sämre än någonsin! Får väl ta kort på det sen så attt ni kan se...
Jag går iallafall till 4 varenda dag. På tisdagar och fredagar har jag 3 timmars håltimma. Så onödigt slöseri med tid! Usch. Menmen.. det är fruktansvärt skönt att jag är ledig imorgon! :D

Min födelsedag har hittils bara varit en helt vanlig dag. Inget särsklit har hänt. Jag skippade två lektioner och slutade 11 istället för 4. Det var väldigt skönt. Mamma hämtade mig på skolan och vi åkte till Willys och handlade mat. Efter det åkte vi hem, och jag värmde lite mat. Känns bra... på sin födelsedag äter man fryst mat från willys! Haha, jag ska inte vara så himla kräsen. Vi får hoppas att dagen blir roligare när pappa och Emil kommer hem.

Här är bilder på Nina Ricci som jag fick av bff idag. <3



Nu har jag båda dom parfymerna som jag ville ha . :) <3
Jag skriver mer sen ikväll. Puss på er. :P


Kommentarer
Postat av: Robert

Grattis bff! :) <3

2009-08-25 @ 18:00:05
Postat av: Anonym

Grattiis! :D <3

2009-08-25 @ 20:35:01
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0