24 Augusti

Imorgon blir jag 16 år :) Var bara tungen att påminna alla... xD

Alltså det finns inte så mycket att skriva om dagen... jag hatar verkligen min skola och jag vill byta till Katrinelund, så jag ringde min föräldrar som ringde Katrinelund, och jag står på 67 reserv. Hur bra mår man då? Kommer ju fan aldrig komma in... men jag pallar verkligen inte att kasta bort 3 jävla år på något som får mig att må dåligt. Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har antagligen gjort mitt livs största misstag hittils. Bajs på mig, och på MoveIT.

Ni kanske vill ta en titt på mitt otroligt skumma schema med?



Något är ju helt klart fel... Jag går ju för fan SAMHÄLL och ingen jävla SÄRKLASS!

Menmen.. jag ska sluta klaga nu. Men det känns ju verkligen inte bra, det kanske ni förstår.
Jag slutade iallafall klockan 13 idag, skönt det. Jag hade bråttom på spårvagnen, eftersom att jag ville ifrån skolan så fårt som möjligt... så jag råkade hoppa på fel buss. Tog 6:an istället för 7:an.. så jag åkte typ runt hela Olskroken och en jävla omväg... till slut så kom jag iallafall till Skandinavium, där jag träffade Pauo och Cissi en stund. Sedan tog vi spårvagnen till Centralen och där mötte jag Robert. Vi gick och handlade wax till honom, och gick sedan och fikade på McDonalds. Sedan tog vi bussen hem igen efter att ha kollat runt lite. Nu är jag hemma och har nyss ätit middag... jag är deppig. Allt känns verkligen så meningslöst med skolan! Jag vill verkligen inte gå dit imorgon. Förjävla skönt att jag är ledig på onsdagar iallafall. Nu har mamma förresten beställt klippning och färgning till mig, på onsdag 13:45 :) Ska bli spännande. Jag ber till gud att få pierca mig med, även om den önskan inte kommer att gå i uppfyllelse. :/

Puss sålänge, orkar inte mer nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men snälla, schemat är ju TOPPEN!!

njut av den så länge det varar, för ni kommer få ett nytt schema inom kort, det är bara såhär första veckorna.

2009-08-24 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0