21 Augusti, räddad!

Det blev NRJ ändå, trots att jag helst velat ligga under täcket, men orkade inte vara hemma med pappa, så drog dit med Malin, Pauo och Cissi. Mycket trevligt måste jag säga. Träffade även Becka, Becka, Elli och Amanda. Dock saknade jag Alexandra grymt mycket. Artisterna var helt okej, det var dock bättre förra året. Imorgon kommer bilder.
Efter NRJ träffade vi killarna vid Korsvägen, och där väntade vi på bussen som vi tog till LA centrum. Där var vi en stund. handlade redbull. Sedan tog jag bussen hem och de andra gick av vid Önneröd där de skulle chilla, eller nått.
Nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik och är social på msn. Mamma kommer hem alldeles strax, och jag undrar verkligen hur stämningen kommer att vara. Jag kommer att göra allt som står i min makt för att få iväg mamma och pappa så jag kan ha min fest, för fest får jag ha. Grejen är bara den att mamma och pappa vägrar lämna mig ensam hemma efter det som hände idag.

Hoppas ni haft en bra dag, de flesta har väl antagligen varit på NRJ också va? Jag antar det.

Som sagt, bilder tomorrow alltså. Jag älskar er tjejer som gjorde mig glad och som fick mig på bra humör på NRJ idag. Ni gjorde min dag värd!

 Puss på er tjockisar. (Speciellt Robert som sitter och vräker i sig chips och kollar porr).


Kommentarer
Postat av: robert

får man ljuga på bloggen :O du har syndat Katrin!!!!!!!! fy skämmmmms :O

2009-08-21 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0