15 Augusti

Nu är det bara 10 dagar kvar<3 Jag ser alltid fram emot min födelsedag, varenda år är det lika kul! Även om jag vet att det inte blir något märkvärdigt eller speciellt. Jag vill bara bli äldre helt enkelt. :) Något jag däremot ser fram emot är den 11 September. Bra drygt 4 veckor kvar nu. :o :D

Idag har det iallafall varit en bra dag. Jag blev väckt klockan 07.00 imorse, vilket kanske inte var det allra bästa. Men jag sov i bilen så det var lugnt. Det var inte jättelångt till Motala... antagligen för att jag sovit bort tiden. När vi väl kom fram parkerade vi husvagnen på en helt okej camping, och sedan åkte vi till "pudel träffen". Jag hade förväntat mig en massa gamlingar och en massa tråkigheter... men det var inte så farligt. Ganska många unga där också. Och det var roligt att se vems Willes mamma var och vilka andra släktingar han hade. En lite äcklig sak var att han försökte sätta på sin mamma... fattar dom inte att det är deras föräldrar? Eller iallafall att den hunden är mycket äldre... tydligen förstår dom inte det. xD

Vi grillade korv, umgicks, åt kladdkaka, gick poängpromenad, tränade agility (kollade) och sedan var det i princip slut. Vi åkte och handlade efteråt, sedan bar det tillbaka till campingen. Nu sitter vi i husvagnen och det är ganska grått väder ute. Det är så varierande väder här överhuvudtaget! Det är jättefint på dagarna... men på eftermiddagarna är det jättegrått och tråkigt...

Nu vet jag inte vad mer jag ska göra... kanske kolla lite bilder på bdb. Väntar på maten, men ingen annan är hungrig förutom jag så dom har inte börjat med maten än. Idag blir det tacos. :) Och vi skulle egentligen ta en promenad ner till Vättern nu. Det sägs vara en jättefin strand här, plus att vindsurfing VM pågår här just nu. Men... vi får se om vi drar oss ner dit sen eller nått. Orka vara ute i detta väder!

Jag har inget mer på hjärtat... Puss på er sålänge.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0