UNLUCKY DAY

Ingen tur dag idag kan jag inte påstå. Pappii väckte mig klockan 10.00 för vi skulle åka till MoveIT gymnasiet klockan halv 12. När vi kommer till gamlestaden hittar vi såklart inte skolan. Trots att vi har adress och GPS. Vi åkte runt och letade överallt i en och en halv timma, sedan var det bara 20 minuter kvar på öppna dag så vi struntar liksom i det då ..
Fattar inte att dom kan lägga ut en adress som inte ens existerar. Bajs på dom! Hoppas dom har en till öppen dag iallafall.. för jag är verkligen intresserad av skolan! Samhäll och dans liksom, det skulle vara en otroligt bra kombination!

Efter letandet åkte vi till hornbasch (stavning?) och sedan hem igen. Käkade och så, sedan solade jag.
Och efter det tog jag bussen till centrum och träffade Elin. Vi köpte glass å så, och tog en promenad ner till LA sjön. Det var mysigt :) Jättevarmt, men det blåste en hel del där nere, "höhö".

Handlade med pappii efteråt, sedan åkte vi hem och nu sitter jag här. Väntar på att Elin ska komma till datorn så jag får lite bilder och kan snacka med henne. :P

Kommentarer
Postat av: Cathrine lindgren

haha det är ju inte svårt att hitta xD jag dansar där XD

2009-04-26 @ 09:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0