Kvällen!

Anja och Fanny är här :D Vi tog cyklarna ner till centrum och träffade lite folk. Blandannat Anton och Niklas, vi har handlat glass och lite annat gott. Vi har varit på Lunna och träffat några kompisar och sedan åkte vi till sjön där Älli, Rebecka och Rebecka var och massa killar som jag inte orkar rabbla upp namnen på..
Vi tog cyklarna hem och var hemma vid halv 1. Då var mamma och anjas mamma nere vid sjön och letade efter oss! xD Pinsamt. De vet att vi rökte vattenpipa. Det är ju inget stort med det, men mamma som är så knäppis i huvis blir så upprörd för en sådan sak! Bajs på föräldrar. När vi gjort oss iordning och gått ut i husvagnen för att kolla på film så hoppar Emil och hans kompisar fram från ingenstans och skrämmer oss. Anja och Fanny blev genast kåta i Robin och Alessandro, och nu har de tydligen bestämt att de ska sova i husvagnen med oss. Kul liv! xD Dem fyra och jag! xD Underbart! Nu spelar dem klädpoker och eftersom att jag förlorar hela tiden vill jag inte vara med. Håller mig till internet lite nu :)

Ha't bra! :D puss  (bilder från kvällen kommer senare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0