KATRINELUND

Det har varit sjuuuukt gött varmt ute idag! Hoppas vädret håller i sig!! :D
Mammii hämtade mig på skolan halv 10 och vi åkte till Katrinelundsgymnasiet. Snackade med studievägledaren där och det var väldigt intressant. Han visade runt oss på skolan och jag blev verkligen förtjust i skolan, så nu blir det nog samhäll-samhäll där istället! Ursäkta om ni tycker jag är förvirrad som ändrar hela tiden.. men det måste man ju få lov att göra, det gäller ju trots allt min framtid!
Efter mötet där körde mammii tillbaka mig till skolan. Vi hade bara två lektioner kvar, (elevens val) hkk och ytterligare en lektion hkk. På första lektionen gjorde vi töntiga samarbetsövningar. På den vanliga hkk lektionen lagade vi köttfärssås med pasta. Det blev rätt så gott! :P
Vi slutade halv 4 idag. Jag promenerade till centrum och köpte glass, sedan gick jag till kyrkan. Där hade vi fotografering och konfirmationsträning för sista gången. Efteråt hade jag och några sällskap till centrum, och jag köpte en glass till! Jag är oerhört nyttig.. men det är så gott när det är sååå varmt ute!!! :D
Jag tog sedan bussen hem och nu sitter jag här å chillar! ;)
PussPåEr! <3

sdfgdfgsdfg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0