Fun stuff

Orkar inte skriva så mycket, men måste skriva ner dessa saker innan jag glömmer det! Sandras föräldrar skulle köra till dansen idag, de hämtar mig vanligtvis tjugo i 7. Idag var Sandra lite lagom självupptagen så efter ungefär halva vägen till dansen kom lilla Sandra på att hon glömt lilla Katti. Dom fick snabbt åka och hämta Katti och åka snabbt tillbaka till dansen. Glöm din bästa kompis, gör det bara! xD xD <3

Påvägen hem från dansen stod det en ko och käkade på ett träd bredvid motorvägen , lite lustigt!

Jag var snygg idag, därför blev det till att leka modell .

lkjsadfsadfdfgasdfsadfg

Nu hinner jag inte skriva mer, och imorgon skriver jag antagligen inte heller för då ska jag på läger, så vi hörs förmodligen på söndag! Kyssåsmek.


Kommentarer
Postat av: Allipalli

haha xD är inte det mitt gröna linne du har på bilden ^^

2009-04-19 @ 11:55:50
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/
Postat av: sandra

HAHAHAH det var så jäääävla skoj, pappa åkte fan 190 tillbaka för att hämta dig å inte missa dansen :)

2009-04-19 @ 22:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0