Annandag påsk!

Imorse blev jag väckt klockan 9.00 av mamma. Hon ville färga mitt hår så snabbt som möjligt eftersom att vi skulle få gäster under dagen! Håret då som sagt.. blev inte så tänkt, det blir det ju aldrig! Och enligt mig syns det ingen skillnad från hur det såg ut innan. Mammii tycker att det orangea ser lite ljusare ut men vafan, blondering suger! Ska låta det vara som det är nu tills i sommar, så får jag hoppas att det bleks av solen! Ska nog testa att färga det i sommar med. Här kommer en bild på resultatet:
 
xdsfg

På besök idag kom Charlotte och hennes mamma. Det var hos oss under dagen. Trevligt väder idag med förresten! :) Känns som att det kommer bli dåligt väder snart eftersom att det varit så fint så länge nu .. :S Hoppas det fortsätter vara fint iallafall!

På eftermiddagen körde mammii mig till Markus. Det var väldigt trevligt att träffa honom. Världens sötaste kille! :D Hoppas jag inte skrämde honom och att han vill träffa mig igen! ;) <3

På kvällen hämtade familjen mig och vi köpte pizza å godis, (nyttiga familjen, jag vet!) men dom hade tydligen bestämt sig för att vara onyttiga sista dagen på lovet..
Vi kollade på "Strandvaskaren" som jag älskar och som inte mammii å pappii hade sett :) Så bra!

Nu gör jag inte så himla mycket.. har gjort i ordning gympapåsen och skolböckerna, och ska nog sova rätt så snart. Funderar på om jag ska lägga in lite bilder från helgen först! Så blir det nog..

Hoppas ni allesammans haft ett gryymmt lov och en härlig påsk! Mitt har varit väldigt bra iallafall! :) Ser verkligen fram emot att börja skolan imorgon igen. *NoT*, lyckos dom som har lov denna veckan!!! -.-

PusshhH! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0