Alexandra

Jag har varit kinkig hela dagen jag veeeeet. Jag tror inte att du följer min blogg, men om du gör det så kan jag förklara mig här. Detta är ju trots allt min dagbok som ni har tillgång till.

Jag blev bara så jävla irriterad när jag berättade det där om, ska vi säga Hugo? Jag tror du vet vem jag menar. Jag vill inte nämna några namn så vi säger Hugo. Men jag var verkligen jätteglad och så för att det kändes som det var på G med någonting, och så ska ni alltid kommentera allting, så därför blev jag så kinkig. Ni verkar aldrig vara glada för min skull eller någonting. Jag tycker bara att ni inte borde kommentera så mycket negativt innan ni träffat människan. Man ska inte bry sig om vad dom andra säger och skapa sin egen bild på det sättet. Det är ju inte meningen att ni ska "älska" honom. Skulle kännas tryggt om ni kunde acceptera att jag gillar honom bara. Om man nu tycker negativt om dom jag gillar, så behöver man kanske inte säga det rakt ut. Jag skulle aldrig kunna med å säga massa negativa saker om tex din kille iallafall.. men när jag tänker efter så har ni sagt negativa saker om de flesta jag haft på G, om inte alla! Jag kanske överreagerar, PMS barn som jag är.. men ändå.
Och våga inte trycka ner mig inför klassen pågrund av något jävla 3-9 tal! Jag läste ju bara fel helt enkelt ..

Men hoppas du förstod vad jag menade i texten, fick krångla till det lite för att inte alla andra skulle förstå vad jag syftade på helt och hållet..

Älskar dig Alexandra Kostic, det vet du hur jävla PMS-ig jag än är!!! <3

sdfg

dfg


Kommentarer
Postat av: Anonym

aah så du hade inte ont i huvudet ;) aah jag vet förlåt, men det enda jag sa var faktist bara att han hade smala armar :p sen resten är bara vad jag har hört, å jag saa ju att jag ville träffa honom å så. Å det där med talet var inte att trycka ner dig lilla du, det lät bara kul när du skrattades sa att det var ett löjligt lätt tal å att du sen skrev fel. Älskar dig med, även om du la ut den fulaste bilden i världen på mig haha (L)(L)

2009-04-14 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0