Slappdag

                                       

               Hellooo (;mm

Idag var inte jag i skolan, kände mig jättetrött och konstig. Det var härligt att äntligen få sova länge!! :D Nu ska jag snart gå in och duscha och göra mig iordning. Jag är jättenärvös inför polisförhöret i eftermiddag! Hoppas att det går bra, och snabbt! Ikväll ska jag och mammii gå ut och äta och sen gå på bio (Låt den rätta komma in). Det ska bli myyyys (: Men nu måste jag fixa mig, annars blir mammii galen xD Har förresten fixat en hel del med bloggen idag, hoppas ni gillar den ;)

Ha det gött allesammans. <3
 
Btw, jag har fått tillbaka ringen. En på skolan hade hittat den! (Y)

Kommentarer
Postat av: "en vinterskogare"

Hoppas det gick bra då och att bion o de blir underbart och titta ifrån mig med hehe!



Puss o kram skumbanan



//Rasmus

2008-12-03 @ 17:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0