Nordic Black & White party igår (:

Elli i bakgrunden :D
                                                Elli i bakgrunden :D
Elli och Sandra =) <3
                                                    Sandra och Elli :D
Sandra och massa killar :D
                                                            Sandra :D

Jag hann inte skriva något igår, vi kom hem halv tre och var väldigt trötta så vi gick och la oss nästan med det samma. Kvällen var iallafall helt okej kul. I början var det segt och långtråkigt, och det som hände var väldigt jobbigt, om ni undrar vad jag syftar på så ska ni besöka denna sida: thttp://www.aftonbladet.se/nyheter/article3932685.ab

Vi dansade för fullt i mitten av golvet och plötsligt började alla hosta, och det kändes som att jag inte fick någon luft. Musiken la av och alla lysen tändes. Vakterna "evakuerade" lokalen och alla var tvungna att skynda sig ut, i det kalla! Jag hade linne på mig och fröööös som en liten gris. Vissa hade knappt några kläder på sig överhuvudtaget, stackars dem. Vi fick stå ute och frysa jättelänge kändes det som. 2 Bransbilar, några polisbilar och typ 10 ambulanser stannade utanför byggnaden (Idrottshallen). Några fick svårt att andas och svimmade, men fick hjälp i ambulanserna. Efter ett tag sa de åt oss at det var okej att gå in i byggnaden igen. Det gjorde vi, men när vi kommit in var det fortfarande rökigt och jobbigt så de ropade att vi skulle lämna byggnaden igen, och efter det stod vi ute och väntade jättelänge, och fröööös innan vi fick komma in igen. Många hade redan stuckit då men när musiken spelade igen så var det skojj och vi dansade loss (: Det gick ytterligare ett falskt brandlarm under natten, dåligtdåligt!.

Hur som helst, så hade jag iallafall apkul den sista timmen! Elin, Sandra och Elli med skulle jag tro (: Måste bara berätta något roligt. VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE dansade med Elin och de hååååånglade!!! Jag är SÅ glad för din skull. Han var liksom APSNYGG! Grymt att han fick ditt nummer med ;) De andra killarna var väl inga höjdare xD Massa gamla utlänningar som raggade på Elin,. Äckliga var de, haha men man får ju faktiskt ge dem en chans också. tycker jag! Sandra fick kvällens första hångel bland oss, och Elli var enligt mig, den desperataste xD (inget illa menat) För er som undrar, och säkert tror att jag var lika skabbig och äcklig som på förra nordic, ni har fett fel! Det blev många roliga danser, och lyckligtvis inte så äckligt många hångel för min del! :D
Pappa hämtade oss vid 2 och vi gick och lade oss runt 3, som sagt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa det var apkul den sista timmen iaf mad den där AS SNYGGA KILLEN, asså han var ju bara såå SNYGG :D

2008-12-06 @ 15:43:49
URL: http://eliinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0